تغییر سایز-+=

‌امام جمعه و استاندار اردبیل ‌”جمعه و شنبه” را در اردبیل عزای عمومی اعلام کردند

امام جمعه و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترک درگذشت آیت‌الله حاج سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی را تسلیت گفته و روزهای جمعه و شنبه را عزای عمومی اعلام کردند.

در این پیام آمده است: با نهایت تاسف و تاثر فراوان، اطلاع یافتیم مرجع عظیم‌الشان جهان تشیع، مجاهدی شجاع و فقیهی متعمق، حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

در ادامه این پیام آمده است: آیت‌الله حاج سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از شخصیتهای برجسته و از سابقون انقلاب اسلامی و برخوردار از مکانتی بی‌بدیل نزد امام خمینی(ره) و امین ایشان بود و در دشوارترین مقاطع تاریخ انقلاب و در عرصه‌های متنوع از عضویت در شورای انقلاب تا ریاست دستگاه قضا نقشی بسیار موثر ایفاء کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در ادامه این پیام آورده‌اند:‌ بی‌گمان یاد، نام و خدمات و مبارزات آیت‌الله حاج سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در اوراق زرین دفتر تاریخ انقلاب اسلامی با درخشندگی جاودانه خواهد ماند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانبان این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و مردم شریف ایران خاصه استان فرزانه‌پرور اردبیل تسلیت عرض کرده و روزهای جمعه و شنبه را عزای عمومی اعلام می‌کنیم.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=9537

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید