تغییر سایز-+=

خودکفایی و اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل اولویت اساسی است

آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در گفت‌وگو با مدیرکل کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: خودکفایی و اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل در استان باید مبنای کار باشد و در این زمینه انتظار از مسئولان کمیته امداد استان بسار بالاست.

وی با اشاره به این که شان و منزلت خانواده‌های زیرپوشش باید حفظ شود افزود:‌ ایجاد اشتغال برای این قشر اولویت اساسی است و در این زمینه کمیته امداد باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: بی‌شک با اشتغال خانواده‌های زیرپوشش می‌توان گام بزرگی در برطرف‌سازی دغدغه و نگرانی این قشر برداشت و با اشتغال‌زایی و کارآفرینی گام اساسی در خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد برداریم.

آیت الله عاملی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگی تشکیل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد شاهکار امام راحل بود که نقش اساسی در کمک به محرومان و فقیران داشت.

وی تصریح کرد: بنده از مسئولان کمیته امداد استان تشکر و قدردانب می‌کنم چرا که مسئولیت خطیر و حساس دارند و تلاش و فعالیت در این عرصه اجرش بسیار بالا است.

آیت الله عاملی افزود: یکی دیگر از نیارهای اساسی که باید در کمیته امداد مبنای کار قرار گیرد تشکیل صندوق قرص الحسنه در مساجد است که باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشیم.

وی بیان کرد: اگر در محلات و مساجد صندوق قرض الحسنه تشکیل شود بی‌شک با همان صندوق مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=10553

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید