تغییر سایز-+=

 دفتر امام جمعه اردبیل انتساب برخی افترائات به آیت الله عاملی را تکذیب کرد

دفتر امام جمعه اردبیل با صدور اطلاعیه ای انتساب برخی مطالب سخیف و دور از عفت عمومی و افترائات به آیت الله عاملی را تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدینوسیله به اطلاع عموم می رسد که اخیرا در فضای مجازی به طور متوالی مطالبی بسیار سخیف ،اهانت بار ، شرم آور و دور از عفت عمومی به نام نماینده معزز ولی فقیه در استان اردبیل منتشر می شود که ایشان فرسخها از آن مفاهیم و آن گونه ادبیات به دور هستند.
در آخرین حلقه از این سلسله جعلیات و افتراءات از زبان ایشان اهانت های تکان دهنده نسبت به اقوام ایرانی منتشر شده است و جاعل با مجعولات خود به طور حساب شده خواسته است ایشان را بالکلیه ساقط و منفور اقوام ایرانی قرار دهد.
بدون شک کسانی که با شخصیت ایشان آشنا هستند ذره ای اعتبار به این مطالب قائل نمی شوند .
این بیانیه عرض ادب به هموطنانی است که از مبانی فکری حضرت آیت الله عاملی اطلاع ندارند و در معرض آن گونه افتراءات ناجوانمردانه قرار می گیرند. همه به هوش باشیم که دشمن نخوابیده است و با طراحی های دقیق در اتاق های فکری که هزینه آن از طرف قدرت های اهریمنی روزگار معاصر تامین می شود در صدد باور سوزی است.
این افتراءات ،افتراءات اخیر است نه آخر و قطعا ادامه خواهد داشت و ما یقین داریم با توجه به بصیرت ملت بزرگ ایران چنین سخنانی قبل از اینکه به نفع دشمن باشد علیه اوست و قبل از اینکه علیه نماینده محترم ولی فقیه باشد به نفع معظم له است.

اللهم بک الاستعانه و منک الاعتصام
روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=9623

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید