تغییر سایز-+=

راه آهن اردبیل تابلوی توسعه علمی کشور است

آیت‌الله سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در بازدید از ایستگاه  آرپاچای راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: با توجه به حجم عملیات عمرانی راه آهن در مناطق صعب العبور این پروژه محیرالعقول بوده و آینده آن نیز امیدوارکننده است.

وی با تاکید به اینکه نبود راه‌آهن در اردبیل مایه سرافکندگی استان بود، تصریح کرد: به همت مسئولان استان تمامی کارگاه های پروژه راه آهن اردبیل فعال بوده و با تامین مالی مناسب تا 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

امام جمعه اردبیل افزود: در گذشته به دلیل بی توجهی برخی مسئولان پیشرفت مطلوب در این پروژه مشاهده نمی شد اما با بهبود عملیات عمرانی انتظار می رود احداث راه آهن اردبیل-پارس آباد نیز با جدیت دنبال شود.

آیت الله عاملی خدمت رسانی به مردم را مصداق ادای دین به خون شهدا دانست و اظهار کرد: در وضعیتی که دشمن 40 سال است به دنبال شکستن اقتدار ملت ایران است، اجرای پروژه های شاخص که مطالبه مردمی است ضروری بوده و پاسخ دندان شکن به دشمن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: به واسطه استقامت ملت فهیم، ایران در هر گوشه از جهان تحسین می‌شود و امید می‌رود با تلاش مضاعف در سال آینده بیش از پیش به مردم ادای دین کرده و خدمت رسانی داشته باشیم.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=10588

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید