تغییر سایز-+=

شفاف‌سازی یکی از راه‎های مهم مقابله با قاچاق کالا در کشور است

آیت الله سید حسن عاملی یکشنبه شب در دیدار با خادمان معظم شهدا و ایثارگران استان اردبیل با گرامیداشت سالروز 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا اظهارداشت: امروز اقتدار و امنیت کشورمان را مدیون خون شهدا و ایثارگری های این عزیزان در جبهه و جنگ هستیم و باید خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان که ولی نعمتان جامعه امروزی ما هستند گرامی داشت.

وی با قدردانی از زحمات خادمان شهدا در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: هرچه قدر برای خانواده های شهدا، جانباز و ایثارگران خدمت کنیم بازهم در مقابل سختی ها و مشکلاتی که آنان در زندگی روزمره خود بر خود متحمل می شوند بسیار ناچیز است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه هیچ کشوری نمی  تواند 40 سال تحریم های ظالمانه را در کنار توطئه های مختلف دشمنان ایستادگی کند افزود: ملت ما با الگو کرفتن و تأسی از راه و منش شهدا و با اگاهی و بصیرتی که دارند توانستند از همه تحریم ها و توطئه های دشمنان به خوبی عبور کنند و این یک دستاورد بزرگ  برای کشورمان است که باید آن را قدر بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه کشور ما هزینه های زیادی را برای انقلاب اسلامی پرداخته است، افزود: مسئولان مدیران و دولتمردان ما باید مدیریت خود را در شرایط حساس جامعه نشان دهند نه در روزهای عادی و امروز از همان روزهای حساس کشور است که باید شاهد تلاش خستگی ناپذیر مدیران و دستگاه های اجرایی در استان باشیم.

وی گفت:  شفاف سازی در کشور می تواند جلوی بسیاری از مشکلات جامعه از جمله  قاچاق کالا  را در کشور بگیرد و این شفاف سازی باید از  مجلس و در قالب قانون به تصویب برسد.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=10575

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید