تغییر سایز-+=

نیروهای انتظامی با عزم و اراده استقلال کشور را حفظ کرده‌اند

آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: نیروی انتظامی در برهه‌های زمانی مختلف جایگاه مردمی داشته و این یک حسن و امتیاز بزرگ برای ما است و باید قدر این ارزش‌ها را بدانیم.

وی بیان کرد: امنیت کشور با تخصص و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی فراهم شده و این اقتدار به امکانات وابسته نیست و باید با داشتن هیبت اخلاقی این اقتدار را حفظ و صیانت کرد چرا که دستاوردهای ما خیلی مهم‌تر از سایر کشورها است و مهم‌ترین آن‌ها امنیت، استقلال و حفظ میراث فرهنگی و تاریخی مان است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: در چهل سال گذشته همین طور راحت سپری نشده و دشمنان شبانه‌روز برای وارد کردن فشار بر علیه ملت ایران از شرورترین توطئه‌ها، نقشه‌ها و مردم استفاده کرده‌اند و هیچ کشوری به اندازه ایران گرفتار توطئه‌های سیاسی دشمنان نبوده است.

عاملی تصریح کرد: نیروهای انتظامی و ملت ایران همیشه در حفظ استقلال کشور پیشگام بوده‌اند و در مقابله با تهاجم دشمنان علیه کشور گام برداشته‌اند و با برجسته‌سازی نقاط ضعف و حذف نقاط قوت می‌خواهند امید را از بین ملت ایران بزدایند در حالی که ملت ایران با اقتدار نیروهای انتظامی و نظامی در دنیا سربلند است.

وی بیان کرد: 20 درصد تامین امنیت به نیروهای انتظامی وابسته است و به همین دلیل سایر دستگاه‌ها نیز در این امر مسئول هستند که باید به رسالت و وظایف خود در این راستا جامه عمل بپوشانند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند که این موضوع برای ما بسیار مهم و اساسی است.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=10563

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید