تغییر سایز-+=

همه ملت در مقابل ایثار جانبازان مسئولیت دارند

آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از جانبازان در اردبیل اظهار داشت: جانبازان ولی نعمتان کشور و ملت هستند و همه ما مدیون ایثار و از خود گذشتگی این عزیزان هستیم و باید تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های آنها را ارج نهیم.

امام جمعه اردبیل جانبازان را ولی نعمتان جامعه دانست و بیان کرد: همه ما در مقابل این همه ایثار جانبازان مسئولیت داریم و ضروری است با جویا شدن احوال آنان شرمنده صبر و شکیبایی آنان و خانواده‌هایشان نشویم.

وی با بیان اینکه مقام جانبازی بسیار بزرگ و با ارزش است، افزود: در آخرت خیلی‌ها آرزو می‌کنند درد و رنج جانبازی را تجربه می کردند چرا که در رنج و درد جانباز مقامات است.

 نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر دیدار و توجه به جانبازان تصریح کرد: دیدار از جانبازان عزیز ادای دین است و ما هر لحظه برای سلامتی و طول عمرشان دعا می‌کنیم.

دیدار از علمداران حماسه به مناسبت ولادت حضرت عباس(ع) با حضور مسئولان انجام شد و دیدارکنندگان با حضور در منزل جانبازان گرانقدر 70 درصد یحیی محمودی انزابی و حسینعلی ابراهیم‌زاده با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) از  آنان تجلیل و قدردانی کردند.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=10619

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید