تغییر سایز-+=

پیام تسلیت مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل در پی درگذشت آیت الله سیدحاتمی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت درگذشت عالم ربانی، حضرت آیت ا… حاج سید ابراهیم سیدحاتمی با صدور پیام مشترک این ضایعه را تسلیت گفتند.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انّا للّه و انّا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی ، حضرت آیت اللّه حاج سید ابراهیم سیدحاتمی ، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امین مردم فهیم و ولایی دارالارشاد اردبیل که پس از سال ها تلاش ارزنده در کسوت روحانیت و خدمت به این مرزوبوم الهی ، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار معبودش شتافت موجب تاثر و تالم قلبی گردید.

آن عزیز سفر کرده به دیار حق  که عمر با برکت خود را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی و تربیت طلاب و شاگردانی مستعد سپری نمود، ازچهره های درخشان استان مقدس اردبیل بود که همواره برای رضایت خداوند، نشر آموزه های اسلامی و انقلابی ، مصالح مردم و آینده منطقه و کشور کوشید و صالحات باقیات متعددی از خود به یادگار گذاشت.

این جانبان، این ضایعه  مولمه را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه اللّه الاعظم «عج»، رهبر معظم انقلاب، مردم ولایی استان ، حوزه های علمیه و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده ؛ از درگاه پروردگار متعال، برای آن فقید سعید ، رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده های معزی و نیز شاگردان و مریدان حضرتش ، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می کنیم.

سید حسن عاملی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنام جو
استاندار اردبیل

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=9618

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید