تغییر سایز-+=

اخذ مالیات از مسکن های خالی با جدیت پیگیری شود

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با حضور در دفتر آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله سید حسن عاملی در این دیدار ضمن تاکید بر تسریع بهره برداری راه آهن اردبیل اظهار داشت: انتظار و مطالبه مردم استان اردبیل این است که راه آهن تا اوایل سال آینده تمام شود.

آیت الله عاملی ضمن تاکید بر لزوم اتمام سریع جاده معروف اردبیل پارس آباد که به قتل گاه معروف شده است تصریح کرد: مصراً از وزارت راه و شهرسازی می‌خواهیم که راه پارس آباد اردبیل که به قتل گاه مشهور شده است به اتمام برسد هر گاه فردی در این جاده در اثر تصادف فوت می کند بنده شخصاً احساس گناه می کنم. وقتی خانواده ای عزیزی را از دست می دهد تبعات روحی عاطفی واجتماعی بالایی دارد لذا لازم است که در این زمینه عنایت ویژه داشته باشید‌.

وی گفت: با توجه به اینکه مطالعات راه آهن اردبیل به پارس آباد در شرف اتمام است ضروری است که این پروژه سریع تر عملیاتی شده و به بهره برداری برسد چناچه کمبود منابع مالی نیز مطرح باشد، می توانید با واگذاری ۳۰ ساله طرح به بخش خصوصی آن را عملیاتی نمایید.

آیت الله عاملی گفت: لازم است که اتمام راه درام – کلور مد نظر قرار گیرد با بهره برداری از این راه اولاً جنوب استان از بن بست خارج می شود ثانیاً استان به تهران نزدیک تر می شود.

وی با اشاره به کیفیت راه های روستایی استان اردبیل خاطر نشان کرد: وقتی برف می بارد رفت و آمد در راه های روستایی استان ما با مشکل مواجه می شود و چناچه آسفالت جاده روستا نیز مطلوب نباشد انسداد کامل می گردد.

آیت الله عاملی با اشاره به موضوع مسکن افزود: درصد وام هایی که برای خرید مسکن اختصاص می یابد و همچنین میزان اقساط آنها بایستی کاهش یابد کارگری که به طور مثال ۴ میلیون تومان دریافتی دارد چگونه می تواند آن میزان از اقساط را پرداخت نماید؟

وی ادامه داد: با توجه به آمارهای موجود تعداد مسکن در کشور از تعداد خانواده ها بالاتر است لیکن دلال ها این مسکن ها را در اختیار خودشان گرفته اند اگر اخذ مالیات از خانه های اضافی انجام نشود پول های سرگردان مثل سیل به سمت بازار مسکن گرایش پیدا می کند و طبیعت سیل تخریب است بنابراین اخذ مالیات از مسکن های اضافی را با جدیت پی گیر باشید.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=6895

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید