تغییر سایز-+=

امام جمعه و استاندار اردبیل شهروندان استان را به حضور گسترده در راهپیمایی فرا خواندند

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و مجید خدابخش استاندار اردبیل  با انتشار پیامی شهروندان استان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس فرا خواندند.

در این پیام آمده است : فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین یادمان‌ها و میراث به جا مانده از حضرت امام خمینی (ره) یعنی روز جهانی قدس است که مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را به نمادی از همبستگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و سمبل ظلم ستیزی و قیام ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران قدس تبدیل کرد.

دراین پیام اضافه شده است : اینجانبان ضمن ابراز انزجار از رژیم صهیونیستی و همه مستکبران جهان، از مردم روزه دار، مومن، آگاه و ولایتمدار و همیشه در صحنه استان دارالارشاد اردبیل دعوت می‌کنیم همراه با همه مردم ایران و مسلمانان جهان، همانند سال‌های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین، یک بار دیگر ، جلوه هایی از درایت ، بصیرت و همبستگی خود را با مردم فلسطین به نمایش بگذارند.


راهپیمایی روز قدس روز جمعه در شهرستان های مختلف استان از ساعت 11 صبح شروع خواهد شد. این راهپیمایی در اردبیل در مسیر ایستگاه سرعین تا مصلی خواهد بود

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=9777

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید