تغییر سایز-+=

انتخابات مهم ترین عرصه سیاسی کشور است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در نشست طلایه داران انقلاب با عنوان مشارکت حداکثری، تجلی اراده ملی در بستر تمدن نوین اسلامی در سرعین در سخنانی گفت: انتخابات مهم ترین عرصه سیاسی کشور است که به برکت خون  220 هزار شهید ایران اسلامی زمینه لازم برای مشارکت مردم در سرنوشت کشور فراهم شده است.

وی به نقش مهم و اثرگذار مردم در اجرای شایسته انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف ملی، حضور فعال داشته و در انتخابات نیز این حضور به اوج خود خواهد رسید تا دشمنان را مایوس گرداند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خصوص وظایف نمیاندگان مجلس خبرگان رهبری اشاره کرده و افزود: سیاست های کلان کشوری در مجلس خبرگان رهبری مورد بررسی قرار می گیرد و مردم با انتخاب اصلح در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در تقویت جایگاه مجلس خبرگان نقش موثری ایفا می کنند.

آیت الله عاملی با بیان اینکه، تعیین مقدرات کشور به دست بیگانگان بزرگترین ذلت برای آن کشور است ، خاطر نشان کرد: دشمن همواره در صدد دخالت در امور داخلی کشور و ایران اسلامی و تهاجم به این سرزمین مقاوم بوده اما در طول  45 سال با رشادت و دلیری جان برکفان این نظام و مردم ولایت مدار و انقلابی، هرگز نتواسته به مقاصد شوم خود برسد.

وی تاکید کرد: با شرکت در انتخابات خطر بزرگ رخنه دشمن به کشور دفع می شود  لذا همگان با حضور گسترده در پای صندوق های رای دفاع خود از میهن اسلامی را به جهانیان ثابت خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از فعالان فرهنگی خواست، «تازه های انقلاب» را برای آگاهی بخشی مردم از دستاوردها و پیشرفت های انقلاب در قالب عکس و از قبل و بعد انقلاب معرض دید عموم قرار دهند تا آحاد جامعه شاهد پیشرفت و آبادانی کشور درتمام عرصه باشند.

آیت الله عاملی در تبیین دستاوردهای انقلاب، تولید پهباد دریایی در ایران را کابوسی بزرگ برای آمریکا عنوان کرد و افزود: پیشرفت در عرصه تکنولوژی، تکمیل و توسعه بزرگراه و آزادراه ها، تولید موشک نقطه زن توسط نبوغ ایرانی در ایام تحریم و محاصره تکنولوژی از جمله دستاوردهای مهم انقلاب است که باید در بین مردم رویت شود.

فایل صوتی

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=17578

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید