تغییر سایز-+=

حمله سایبری آمریکا به پمپ بنزین ها ذلت بزرگی برای آنان است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان اظهار داشت: سفر ریاست جمهوری برای استان ما و آشنا شدن با مشکلات استان بسیار مفید بود و تصمیمات مبارکی گرفته شد. علاوه بر امور عمرانی، ایجاد زیرساخت ها و فراهم نمودن تسهیلات برای سرمایه گذاری در بخش “کشاورزی”،” صنعت” و “گردشگری” برای ما بسیار مهم است و مدیریت ارشد استان باید در این سه محور متمرکز شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان گفت: وزرای همراه رئیس‌جمهور از تمام شهرستان‌ها بازدید و گزارش تهیه و به رئیس‌جمهور ارائه کردند جز شهرستان نیر که وزیر مربوطه به عللی نتوانست در استان حاضر شود در این خصوص مدیریت ارشد باید مشکلات و قابلیت‌های آن منطقه را به طور ویژه مد نظر قرار دهد و گلایه مندی اهالی آن خطه را کلاً بحق بداند این نقیصه از ایرادات سفر بود.

آیت الله عاملی با تاکید بر اینکه چهار شهر استان حائز شرایط برای تبدیل شدن به شهرستان می باشند تصریح کرد: در خصوص تبدیل بعضی از شهرها به شهرستان، شهر لاهرود از بیان افتاد در حالی که از کامل ترین شرایط برای شهرستان شدن برخوردار است و هیچ کمبودی برای تبدیل وضعیت ندارد اینجانب تبدیل وضعیت هر چهار منطقه جعفرآباد،؛ هشجین ، لاهرود و رضی را طی مکتوبی از وزیر کشور مطالبه جدی خواهم داشت.

وی گفت: بعضی از شهرستان های ما مثل خلخال و گرمی از محرومیت‌های خاص رنج می برند در این سفر بر لزوم توسعه این مناطق تاکید شد مع ذلک کلید اصلی در اختیار مدیریت ارشد است و باید به مناطق محروم استان توجه بیشتر شود و چقدر شایسته است با ایجاد تسهیلات ، معافیت ها و امتیازات خاص برای جذب سرمایه گذار در این مناطق مقدمات خاص توسعه فراهم‌گردد.

آیت الله عاملی ضمن تاکید بر لزوم تسریع در عملیاتی شدن موضوع منطقه آزاد استان گفت: از نمایندگان محترم می خواهم به نشسته یک ماه قبل ما با آنها در خصوص منطقه آزاد و مصوبات آن جلسه احترام بگذارند و در اسرع وقت موضوع منطقه آزاد را عملیاتی بکنند یک روز هم برای ما مهم و حیاتی است و تأخیر آن ظلم به استان است.این مسئله هر چقدر تاخیر بیفتد حرف و حدیث و شایعات و برداشت های غلط و متهم ساختن افراد شدت خواهد گرفت و سوژه خوبی برای دشمن و ایجاد شکاف در وحدت استان درست خواهد شد در این خصوص همه باید تابع قانون باشند قانون همیشه فصل‌الخطاب است و قانون را برای رفع اختلاف و حفظ وحدت و آرامش و انسجام نوشته اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت دولت محترم علاوه بر سفرهای استانی اقدامات و برنامه های زیر بنایی مهمی دارد که بعضی از آنها اجرایی شده و بعضی دیگر اجرایی خواهد شد یکی از این امور زیر بنایی که اجرایی گردیده حذف استقراض از بانک مرکزی است این اقدام قطعا در کنترل تورم بسیار موثر خواهد بود اینکه دولت توانسته از بدو روی کار آمدن بدون استقراض از بانک مرکزی جاری کشور را به طور کامل پرداخت نماید نشان می دهد که با برنامه ریزی می توان از قابلیت های عظیم کشور بدون ایجاد بار بر دوش ملت استفاده کرد و معضلات را حل نمود.

امام جمعه اردبیل در ادامه با اشاره به اختلال اخیر در پمپ بنزین های کشور گفت: ماجرای حمله سایبری به پمپ بنزین ها از کجاست وپشت پرده آن چیست ؟ چند هفته پیش آمریکایی ها و اسرائیلی ها ایران را تهدید کردند که سریعا به پای مذاکره برگردد آنها گفتند مهلت در حال اتمام است و وقت به نفع ایران نیست همه این جملات نشان می داد که آمریکا برای آوردن ایران به پای مذاکره دست به اقداماتی خواهد زد بعضی ها می گفتند این اقدام با حمله اسرائیل خواهد بود بعضی دیگر می گفتند این حمله توسط ناوهای آمریکایی از خلیج فارس خواهد بود بعضی ها می گفتند این حمله از طریق آذربایجان خواهد بود تا اینکه کوه موش زائید! و آمریکا با حمله سایبری پمپ بنزین های ایران را مختل ساخت این اولاً ذلت بزرگی برای آمریکاست ثانیاً نشان می دهد که آنها از جهت حمله نظامی کاملا مایوس هستند و قدرت دخالت نظامی در ایران را ندارند. ثالثاً به جای انتقام از دولت یا نیروی نظامی از ملت ما انتقام می گیرند رابعاً عطش خاصی به آشوب های مردمی دارند

وی ادامه داد: قطع شدن ارائه بنزین در پمپ بنزین ها بهترین راه برای تحریکات خیابانی است اما مثل همیشه نتوانستند نتیجه بگیرند و هیچ وقت نتیجه نخواهند گرفت در اینجا بیان چند مطلب ضروری است اول اینکه این حمله ناجوانمردانه نباید بی جواب بماند ایران باید جواب بدهد اما نه با حمله به زندگی روزمره مردم آمریکا . این حمله از طرف ایران بازدارنده است و اگر ایران جواب ندهد آنها جری خواهند شد دوم اینکه حالا که ایران تصمیم گرفته پای مذاکره حاضر شود باید مذاکره کنندگان توجه کنند که آمریکا با تهدید و حمله به منافع ملی ایران آنها را پای مذاکره آورده است مذاکره از روی تهدید معنایش روشن است یعنی باید در میز مذاکره ، هر چه تهدید کننده می گوید باید همان تصویب شود از این رو لازم است ایران با اقتدار تمام در میز مذاکره حاضر شود تا ریشه فزون خواهی و تفرعن آنها قطع شود و مطلب سوم انتقاد از مرزداران امنیت سایبری ایران است آنها در این ماجرا یک نمره منفی کامل گرفتند و باید در آینده بنحوی این خدشه را ترمیم بکنند و مطلب چهارم اینکه به آمریکا و اسرائیل می گوییم بی جا زحمت نکشید. روی آب می نویسید و در مشک سوراخ نفخ می کنید من جرب المجرب فعقله مخرب! اراده ملت ما هیچ وقت نخواهد شکست و ملت ما جز در برابر خداوند رکوع نخواهند کرد ما به قدرت لا یزال خداوندی متصل هستیم و با دستور خداوندی وارد عرصه مبارزه با سردمداران ظلم و جنایت شده ایم . شما حیله کردید ولی خداوند بلند مرتبه کید شما را خنثی کرد و شما را زیان کار تر کرد “وَأَرَادُوا بِهِ كَيْدًا فَجَعَلْنَاهُمُ الْأَخْسَرِينَ”

آیت الله عاملی در پایان گفت: شما با حمله به معیشت ملت ما مجرم هستید و خداوند وعده داده که مجرم ها را خوار خواهد کرد “سَيُصِيبُ الَّذِينَ أَجْرَمُوا صَغَارٌ عِنْدَ اللَّهِ وَعَذَابٌ شَدِيدٌ بِمَا كَانُوا يَمْكُرُونَ” . خداوند در یک قانون کلی اعلان کرده است که اراده ی اهل سیئات هیچ وقت بر اراده ما مقدم نخواهدشد “أَمْ حَسِبَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ السَّيِّئَاتِ أَنْ يَسْبِقُونَا سَاءَ مَا يَحْكُمُونَ”
و فرموده: در گذشته نیز عده ای با مکر و حیله به جنگ ما آمدند ولی خداوند بنیانشان را از پایه و اساس ویران کرد و سقف را از بالای سرشان بر آنان فرو ریخت و از جایی که پی نبردند عذاب به سویشان آمد “قَدْ مَكَرَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ فَأَتَى اللَّهُ بُنْيَانَهُمْ مِنَ الْقَوَاعِدِ فَخَرَّ عَلَيْهِمُ السَّقْفُ مِنْ فَوْقِهِمْ وَأَتَاهُمُ الْعَذَابُ مِنْ حَيْثُ لَا يَشْعُرُونَ”

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=6918

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید