تغییر سایز-+=

دشمنان در فضای مجازی به دنبال باورسوزی اعتقادات مردم هستند

آیت الله سید حسن عاملی عصر امروز در نخستین همایش فضای مجازی در اردبیل اظهار داشت: دشمنان در فضای مجازی باورها و اعتقادات مردم را نشانه گرفته اند و نیاز است در این زمینه همگان هوشیار باشند و نیاز است در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به این که استکبار جهانی به دنبال باورسوزی اعتقادت مردم هستند افزود: نیاز است مرکز هدایت و انسجام فضای مجازی راه اندازی شود تا به اهداف مورد نیاز در پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی دست یابیم.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: 260 کانال فارسی زبان با ترفندهای مختلف درصدد ناامیدی مردم و زیرسئوال بردن مردم هستند و این کالاها اعتماد مردم را نشانه گرفته اند و با تولید کلیپ ها شبانه روز در تلاش برای تحقق اهداف شومشان هستند.

آیت الله عاملی بیان کرد: جلسات و برنامه ها باید خروجی داشته باشند چرا که خروجی آن برای ما بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: نیاز است شورای سیاست گذاری در مسائل کلان کشور ایجاد شود و با بصیرت و هوشمندی باید اقدامات مناسب انجام داده شود.

آیت الله عاملی تصریح کرد: نشست های تخصصی و راهبردی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برگزار می شود که انتظار می رود در این زمینه برنامه ریزی منسجمی داشته باشیم.

وی بیان کرد: دشمنان در فضای مجازی به تضعیف نظام دست برده اند و در این زمینه اقدامات لازم نیاز است و پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی باید مورد توجه واقع شود.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=10566

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید