تغییر سایز-+=

روشنگری از وظایف اساسی بسیج اساتید است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی ۳۱ خرداد در مراسم روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بسیج برای کارهای عادی و روزمره نیست؛ بلکه درجاهایی که با مدیریت عادی کارها پیش نمی رود، ما به بسیج و روحیه بسیجی نیاز داریم.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) نیز در آن دوران تشخیص دادند که اگر عموم مردم حضور نداشته باشند کار پیش نخواهد رفت، لذا تصمیم بر حضور بسیج گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: اکنون باید با تحولات علمی دنیا هماهنگ و همراه باشیم؛ چرا که در غیر این صورت تمام زمینه ها را باخته‌ایم و این موضوع وظیفه بسیج اساتید که قشر علمی است را سنگین تر می کند.

امام جمعه اردبیل گفت: هنر بزرگ ملت ایران این بود که در برابر جنگ روانی وحشتناک که دشمن درست کرده بود پیروز شد.

وی تاکید کرد: دانشجوی امروزی گره ذهنی دارد و این گره‌ ها باید توسط بسیج اساتید باز شود و تبیین مسائل و مشکلات جامعه و همچنین روشنگری از جمله وظایف مهم بسیج اساتید است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تشریح کرد: مساله اخلاق و تذهیب دانشجویان نیز باید مورد توجه قرار بگیرد؛ بطوری که وقتی جوان وارد جامعه می شود باید از این نظر ایده ‌آل باشد و این موضوع به خودی خود سبب بهبود مشکلات اجتماعی بسیاری خواهد شد.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=13020

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید