تغییر سایز-+=

ضرورت ایجاد سیستم مالی شفاف برای شهرداری

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در آئین معارفه شهردار اردبیل اظهار داشت: شخصاً به توانمندی‌های آقای محمود صفری در جایگاه شهردار معتقد هستم و چشم‌انداز توسعه‌ و مدیریت شهر را روشن می بینم.

آیت‌الله دکتر سید حسن عاملی ادامه داد: اولین سفارش اینجانب برای شهردار جدید ایجاد سیستم و سیاست مالی شفاف برای مجموعه شهرداری است تا زمینه پاکدستی مجموعه را بیش از پیش فراهم کند.

وی با بیان اینکه شهردار اردبیل باید استقلال خود را از دست نداده و وارد تعامل نشود، افزود: فضای سبز اردبیل از جمله دغدغه‌های اینجانب است و شهر باید به‌گونه‌ای سبز باشد که آرامش روحی و جسمی شهروندان را موجب شود و انتظار این است در راستای توسعه فضای سبز از هیچ کوششی دریغ نکنید و افزایش درآمد را با فروش شهر جبران نکنید.

آیت‌الله عاملی خواستار توجه بیشتر به بوستان طراحی شده در منطقه الماس جاده اردبیل – سرعین شد و گفت: با الگوبرداری از طرح‌های باغ ایرانی می توانیم این باغ را در شأن شهروندان توسعه دهیم.

امام جمعه اردبیل استفاده از ظرفیت نمایندگان استان به‌خصوص آقای نیکزاد در توسعه شهر را یادآور شد و گفت: همت آقای صفری در پیگیری امورات باغ شریعت ستودنی است و انتظار دیگر این است که در ارتباط با زمین پادگان ارتش نیز تا جایی که در توان دارید وقت و انرژی گذاشته و حتی یک وجب از این زمین را هم به امر ساخت و ساز اختصاص ندهید.

وی همچنین بر ضرورت تلاش شهرداری در جهت بازآفرینی نمادین افتخارات تاریخی منطقه نظیر جنگ چالدران، قزلباش ها و… در قالب طراحی و مطالعات هنری تاکید کرد و گفت: عدالت در توسعه متوازن شهر را رعایت کنید و در توسعه شهر به خرد جمعی مراجعه کنید و با مشورت‌پذیری زمینه پیشرفت عادلانه شهر را فراهم کنید.

آیت‌الله عاملی فعال سازی وسایل حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس های برقی، تراموا و … را از ملزومات توسعه شهر اردبیل خواند و گفت: همت به خرج دهید و زمینه تحرک بیشتر شهروندان را در طراحی های شهری مدنظر قرار دهید و با تلفیق معماری سنتی اردبیل با معماری مدرن، چشم‌انداز شهری را جذاب‌تر و اصیل‌تر کنید.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=4293

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید