تغییر سایز-+=

متاسفانه این روزها دشمنان عفت جا انداخته اند که خانم ها با فریبایی تعریف می شوند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در اجلاسیه نقش مرجعیت اردبیل در قیام گوهرشاد با اشاره به نقش ویژه آیت الله العظمی سید یونس اردبیلی و آیت الله شیخ محمد علمی اردبیلی تاکید کرد: راهکار اشاعه حجاب استفاده از برهان،منطق ، تبیین تجربه اسف انگیز ملت ها،بیان هنرمندانه تبعات فاسده شکسته شدن حریم مخصوصاً آثار آن در فروپاشی نهاد مقدس خانواده و باز کردن گره های ذهنی است . البته حساب اهل عناد و برنامه های سازمانی شده جداست وخداوند فقط انسان های عنود را به جهنم می برد.

وی ادامه داد: ما صاحب میراث بزرگی هستیم و وظیفه داریم با برهان ،منطق ، درایت و برنامه ریزی مخصوصاً با استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش و با تربیت عقلانی و با ایجاد فضای سالم تربیتی زمینه کامل عفت نسل جدید را فراهم بکنیم و همیشه توجه داشته باشیم که انسان مفطور به برهان واستدلال است برهان ما درخصوص لزوم حفظ حریم در برابر نامحرم بسیار بالا است ما در حجاب دستمان پر است.

آیت الله عاملی خاطر نشان کرد: متاسفانه این روزها دشمنان عفت جا انداخته اند که خانم ها با فریبایی تعریف می شوند و می گویند زن شخیص زن فریباست و هر چه فریبایی او بیشتر باشد او شخیص تر است و مناط تقدم در زن، فریبایی ظاهری اوست!

وی افزود: در این صورت حجاب دیگر معنایی ندارد و لذا محمد رضا شاه در سخنی بسیار شرم آور گفت چادر کفن سیاهی است که زیبایی های پنهان را آشکار نمی کند!!! و رضاخان گفت حجاب دمل چرکین است که باید با احتیاط نیشتر زد اما حوصله احتیاط نداشت و با سرنيزه وارد میدان شد!!!

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=7452

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید