تغییر سایز-+=

موانع و مشکلات طرح‌های سرمایه‌ گذاری نیازمند برطرف‌ سازی است

آیت‌الله سیدحسن عاملی در بازدید از طرح‌های سرمایه گذاری در سرعین اظهار داشت: رفع موانع و مشکلات طرح‌های سرمایه‌گذاری اولویت اساسی است و در این زمینه باید از ظرفیت بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی به شکل مناسب و کامل استفاده شود.

وی بیان کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرد که این موضوع نیازمند همکاری همه‌جانبه است تا بتوانیم زمینه توسعه و آبادانی کشور را فراهم کرده و به منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با رونق تولید جامه عمل بپوشانیم که توانمندسازی برای ما اولویت است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: طرح احداث گلخانه ضد سرطان که تولید محصولات ارگانیک را انجام خواهد داد از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری در سرعین است که مراحل اجرایی آن در حال انجام است که این موضوع باید با مشارکت همه‌جانبه در اسرع وقت برطرف شود.

آیت الله عاملی بیان کرد: سرزمین موج های آبی سرعین در مساحت چهار هکتار و با کاربری گردشگری نیز مورد بازدید قرار گرفت که رایزنی‌های لازم برای رفع موانع اجرا انجام شد و انتظار می‌رود بخش خصوصی با حمایت‌های انجام یافته به سطح قابل قبولی از توسعه دست یابد.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی هواپیما و کایت تفریحی در منطقه ورنیاب سرعین نیز از دیگر طرح‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان است که مشکلات سرمایه گذاری آن نیز برطرف می‌شود تا بتوانیم در جذب گردشگران و مسافران به شکل مناسب عمل کرده و به اهداف خود دست یابیم.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=10616

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید