تغییر سایز-+=

نخبگان جامعه نباید از تحولات علمی دنیا غافل شوند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ۱۹ دی در مراسم تجلیل از منتخبان جشنواره بین‌المللی حرکت دانشگاه محقق اردبیلی ضمن قدردانی از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های دانشگاه محقق اردبیلی در عرصه‌های مختلف و با تاکید بر اینکه ایده تبدیل علم به ثروت باید جدی گرفته شود، گفت: ثروت‌های فراوانی در حوزه علم و فناوری وجود دارد که باید روی آنها کار شود.

وی با بیان اینکه نخبگان جامعه نباید از تحولات علمی دنیا غافل شوند، افزود: جمهوری اسلامی ایران با تلاش و کوشش نخبگان کارنامه درخشان خود را در حوزه علم و فناوری تداوم خواهد بخشید. شرافت، ارزش، قدر و قرب یک ملت در این است که از یافته‌های استراتژیک علمی برخوردار باشد.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه نباید در بسیاری از صنایع عرصه را خالی کنیم، ادامه داد: باید به نحو احسن از مغزهای متفکر و استعدادهایی که در دانشگاه‌های کشور وجود دارد در موضوعات حساس علمی و صنایع سرنوشت‌ساز استفاده شود.

آیت الله عاملی با بیان اینکه دولت‌ها باید به دنبال استعدادهای علمی باشند، خاطرنشان کرد: آینده ایران در گرو تحولات علمی بوده و جمهوری اسلامی ایران باید دموکراسی آرمانی داشته و قدرت بالا آمدن نخبگان را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه اسم دانشگاه محقق اردبیلی دارای قداست است، افزود: مقدس اردبیلی اولین کسی است که مدرسه تیزهوشان را ایجاد و دست به اصلاحات کتب درسی زد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با بیان اینکه باید با تلاش و کوشش فرهنگ و مدنیت کشور را بالا ببریم، تاکید کرد: در خصوص انتخابات مجلس نیز باید حساسیت داشته باشیم و از دانشجویان انتظار می‌رود کاندیداهای مجلس را به دانشگاه دعوت کرده و از آنها در خصوص برنامه‌های خود سئوال کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منتظریم دانشگاه محقق اردبیلی قله‌های جدیدی از موفقیت را فتح کند.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=16698

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید