تغییر سایز-+=

نمایندگان از دخالت در موضوع عزل و نصب ها اجتناب نمایند / در انتخاب وزراء دقت کامل به خرج بدهید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی استان اردبیل با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با حضرت آیت الله سید حسن عاملی دیدار و گفتگو کرده و بر وحدت، همکاری و تعامل تاکید نمودند.

آیت الله عاملی در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت اراده جمعی نمایندگان برای حل مشکلات تمام نقاط استان ضمن ارائه رهنمودهایی به نمایندگان جدید مردم اظهار داشت: اولویت اول نمایندگان محترم بایستی ارائه راهکارهای علمی و کارشناسی شده برای حل مشکلات اصلی کشور باشد.

وی افزود: مصراً می‌خواهیم تمرکز دقیقی برای ارائه راه حل در راستای حل بن بست های احتمالی آینده در سطح کلان کشور داشته باشید و در انتخاب وزراء دقت کامل به خرج بدهید.

نماینده رهبر معظم انقلاب توصیه اکید کردند که نمایندگان محترم از هرگونه دخالت در استخدام های سفارشی و هم چنین دخالت در موضوع عزل و نصب ها اجتناب نمایند و شایسته سالاری را سرلوحه اقدامات خویش قرار دهند.

آیت الله عاملی تصریح کرد: نمایندگان مکرم بایستی از هر گونه اقدامی که موجب تفرقه و انشقاق بین مناطق استان می گردد خودداری نموده و از هرگونه سخنان شاذ پرهیز کرده و منافع ملی را در طرح مشکلات رعایت فرمایند.توصیه اکید می کنم که آقایان حتماً مشاورین زبده اقتصادی داشته باشند‌.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل ضمن اشاره بر ضرورت توجه نمایندگان بر مسائل فرهنگی، بر همت جمعی برای پیگیری مقدمات ساخت فیلم شاه اسماعیل صفوی تاکید کرد.

آیت الله عاملی گفت: برای اینکه ارزش افزوده در کشور به صورت ملی تقسیم شود و نه استانی، اهتمام کامل داشته باشید.توزیع ارزش افزوده به صورت استانی مصداق بارز بی عدالتی در کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان در خاتمه جهت مراجعه به مسئولین رده اول کشور به همراه نمایندگان جهت حل مشکلات مناطق مختلف استان اعلان آمادگی کرد و اظهار داشت: اینجانب تمام توان و ظرفیت خود را به همراه شما برای حل مشکلات مناطق مختلف استان به کار خواهم گرفت.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=19371

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید