تغییر سایز-+=

هشدار آیت الله عاملی نسبت به تفرفه افکنی دشمنان در فضای مجازی

آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با عوامل اجرایی گردهمایی فعالان بسیج در اردبیل اظهار داشت: نیاز به تولید محتواهای تخصصی در فضای مجازی محسوس است و اگر این فرصت از دست ما برود دشمن به راحتی این فرصت را استفاده می‌کند.

وی با اشاره به این که قوم‌گرایی و تفرقه‌افکنی در فضازی مجازی از اهداف و تفکرات اصلی دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی است افزود: نباید هیچ فرصتی به دشمنان داده شود و مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان از هر مسئله دیگری اهمیت بیشتری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: برگزاری گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج نماد نقش‌آفرینی بسیج در تمامی عرصه‌های ارزشمند بود که با تداوم این برنامه‌ها انتظار داریم تا فعالیت نیروهای انقلابی بسیج در این عرصه‌ها تداوم یابد و شاهد تاثیرگذاری آنان باشیم.

عاملی تصریح کرد: تولید محتوای فضای مجازی باید به شکل تخصصی باشد و در این زمینه اگر نتوانیم تولید محتوای فضای مجازی را به شکل مناسب پر کنیم دشمنان از فرصت به وجود آمده و خلاء آن برای شبهه‌افکنی و تفرقه‌اندازی در این فضا استفاده می‌کنند و به پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود می‌پردازند.

وی بیان کرد: باید فعالیت‌های انجام یافته در فضای مجازی دارای خروجی باشد تا بتوانیم برای رسیدن به اهداف خود در این زمینه نیروهای انقلابی خود را آماده کرده و در برهه‌های سخت زمانی که هجمه‌ فرهنگی دشوارترین بحران کشور است راهکارهای اساسی پیش رو داشته باشیم.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=10578

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید