تغییر سایز-+=

همایش تجلیل از خیرین بیماران و بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، قبل ازظهر امروز یکشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ همایش تجلیل از خیرین بیماران و بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل با حضور حضرت آیت الله دکتر سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه، رئیس و اعضای مجمع خیرین سلامت استان، رئیس و اعضای موسسه خیریه بیمارستان،سایر مسئولان استانی و جمعی از خیرین سلامت استان در سالن اجتماعات بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل برگزار شد.

در این همایش، امام جمعه اردبیل، انجام کار خیر را بزرگترین اعمال دانست و اظهار داشت: کسانی که اموال خود را در کار خیر خرج می کنند بزرگترین اعمال را انجام می دهند و ارزش نهادن به این کار، یک فضیلت است.

وی گفت: یکی از ملاک های مهم برای ارزیابی یک جامعه، موسسات خیریه آن جامعه است و تقویت این حوزه مهم و ارزشمند می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از خیرین سلامت استان و بیمارستان بیان داشت: آقای قدرت حاج نوری، یکی از خیرین بزرگواری هستند که آثار ماندگاری در حوزه بهداشت و درمان در استان بر جای گذاشته اند و حدود ۸۵ میلیارد تومان در حوزه درمان هزینه کرده اند.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خواستار فرهنگ سازی کارهای خیر در سطح جامعه و احیای این کار از طریق آموزش و پرورش و صدا و سیما شد.در پایان این مراسم از خیرین سلامت بیمارستان تجلیل شد.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=16491

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید