تغییر سایز-+=

همایش ملی خانواده آرمانی در دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی ۲۹ آذر در اولین همایش ملی خانواده آرمانی در دانشگاه محقق اردبیلی نهاد خانواده را کانون عفت معرفی کرد و گفت: نهاد مقدس خانواده محل پمپاژ عواطف به جامعه است.

وی با بیان اینکه کشورهایی که به فقر عاطفی مبتلا هستند هزینه های سنگینی را متحمل می شوند، افزود: طبق تعبیر مقام معظم رهبری خانواده سلول جامعه است و اگر این سلول دچار آفت شود، جامعه در سراشیبی قرار می گیرد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به توجه ویژه شورای فرهنگ عمومی استان به موضوع خانواده، تصریح کرد: در این خصوص استمداد از مراکز علمی و دانشگاهی مورد تاکید شورای فرهنگ عمومی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه موضوع دانشگاه آرمانی طی سال های گذشته توسط دانشگاه محقق اردبیلی تبیین شد، ادامه داد: موضوع خانواده آرمانی نیز برنامه ریزی شد و امروز شاهد برگزاری این همایش هستیم و امید می رود برگزاری این نشست ها منتج به نتیجه مطلوب در دانشگاه، خانواده و جامعه شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه خانواده ثروت بزرگ عاطفی و معرفتی است، اظهارامیدواری کرد: با برگزاری این نشست ها دانشجویان در آستانه ازدواج مهارت های مناسبی را برای زندگی کسب کنند.

وی به برقراری ارتباط عاطفی بین پدر و مادر و فرزندان تاکید کرد و افزود: هر یک طلاق برای جامعه فاجعه و خطری جدی برای کشور است. در همین خصوص هر فردی ایده و برنامه ای برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق داشته باشد، از آن استقبال و حمایت می کنیم تا شاهد جامعه ای بدون طلاق باشیم.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=16302

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید