تغییر سایز-+=

پيام مشترك امام جمعه و استاندار اردبيل به مناسبت فرارسيدن روز معلم

امام جمعه و استاندار اردبيل به مناسبت فرارسيدن روز معلم پيام مشتركي صادر كردند.

آیت الله سيدحسن عاملي و مجيد خدابخش در اين پيام آورده اند: تعليم و تربيت هديه و ارمغاني است از جانب خداوند تبارك و انبياي الهي بزرگ و معلمان و مربيان بشريت و واسطه اي براي هدايت ، پرورش و تعليم انسان به سوي آموزه هاي خداوندي است.

اين پيام افزوده است: در حقيقت اولين آموزگار و مربي اصلي بشريت همانا رب تعالي و خداوند جهانيان است و از اين روست كه شغل معلمي را جايگاهي است بس رفيع و معلمان مورد اكرام همگان اند و چه زيبا بزرگ معمار انقلاب اسلامي و مراد و رهبر كبيرمان (ره) فرمود: ‘معلمي شغل انبياست’.

به نوشته اين پيام ، آيت الله مرتضي مطهري (ره) يادآور جايگاه والاي علم و معرفت و مقام والاي معلم در تفكر ديني اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و شكوه و عظمت مردان و زنان فرهيخته اي است كه در تاريخ پرافتخار اين سرزمين در حريم مقدس مدرسه زيباترين جلوه هاي عشق و ايثار را به تصوير كشيده اند.

امام جمعه و استاندار اردبيل در پيام همچنين با گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري روز معلم را به همه كساني كه خالصانه براي اعتلاي فرهنگ و انديشه ميهن عزيزمان گام برداشته و براي هدايت و ارشاد اين نسل سرافراز مي كوشند تبريك گفته و توفيقات روزافزون همه معلمان فرهيخته را در سالي كه از طرف مقام معظم رهبري به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي مزين شده مسئلت كردند.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=9783

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید