تغییر سایز-+=

پیام تجلیل و تقدیر از اقدام بسیار نفیس سعید اکوان پور قهرمان ورزشی استان

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین

بار دیگر خطه فضیلت پرور و حماسه ساز استان خاصه مغان عزیز ما، افتخاری بزرگ و به یاد ماندنی آفرید و برگ بسیار زرینی بر افتخارات خود افزود.

قهرمان بصیر و فهیم ما جناب آقای سعید اکوان پور با قدرت روحی بزرگ و اراده ای استثنایی چشم بر قهرمانی قطعی و مدال جهانی خود بست تا به رژیم مجعول و اشغالگر قدس عزیز که هفتاد سال خون ریخته و در خون خواری و ظلم و ستم و بیداد گری گوی سبقت را از تمام جنایتکاران ربوده مشروعیت نبخشد.

قهرمانان ورزشی ما که با اباء از رویارویی با ورزشکاران رژیم ناپاک و سفاک و هتاک اسرائیل بحران مشروعیت و غاصبیت این رژیم ناپاک را بر جسته تر می کنند و ارزشهای اصیل انسانی را بر منافع شخصی مقدم می نمایند در زمره بزرگ سرداران دفاع از ارزش های جهانی انقلاب اسلامی هستند و تاریخ پرافتخار کشور و ملت ما آنها را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد.

با این اقدام حماسی و انسانی،  ملت بزرگ ما، سعید عزیز را در رتبه ای بسیار بالاتر از سکوی قهرمانی  می بیند و او را علاوه بر زور بازو و تخصص رزمی ، صاحب اندیشه ای بسیار نورانی و عاطفی و انسانی و حماسی می داند و این گونه است که قهرمان ما در عرصه قهرمانی به جامعیتی بسیار زیبا دست یافته است . این عنوان نفیس قهرمانی بر او گوارا باد.

سید حسن عاملی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=9794

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید