تغییر سایز-+=

پیام تسلیت آیت الله عاملی در پی درگذشت دکتر یوسف معماری

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در پی درگذشت دکتر یوسف معماری پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای دریغا ای دریغا ای دریغ
کان چنان ماهی نهان شد زیر میغ

با نهایت تاسف، تاثر و تلهف اطلاع یافتیم ادیب توانا، شاعر نحریر، خیر شهیر، خادم بزرگ فرهنگی اردبیل، عاشق رشد و پیشرفت استان، پزشک دلسوز و حاذق، استاد دانشگاه، پیشکسوت بزرگ پزشکان و چهره ماندگاراستان جناب آقای دکتر یوسف معماری بعد از عمری روشن افزایی و خدمت خالصانه با خاطره های فراموش نشدنی در قلوب آحاد اهالی معظم اردبیل ندای حضرت حق را لبیک گفته در ساحت رحمت حضرت احدیت آرمید.

آن سفر کرده عزیز در جامعیتی ستودنی فضائلی چون عشق به اهل بیت، عشق به وطن، مکارم بزرگ اخلاقی، تبحر درادبیات، شعر،حافظ شناسی، فعالیت های ارزشمند اجتماعی ،نشاط مدنی و گذشته بسیار درخشان را دارا بود و بی درنگ جایگاه ویژه در تاریخ اردبیل عزیز دارد و هیچ وقت از ذاکره اهالی معظم و مخصوصاً از ذاکره نخبگان این خطه فراموش نخواهد شد.

آن شخصیت بزرگ فرهنگی و علمی سال های متمادی در تمام تصمیم گیری های کلان شهر حضور جدی و موثر با پیشنهادهای فاخر و ارائه راهکارهای علمی داشت و جلسات با حضور او وزانت خاصی پیدا می کرد او مجلای ارزشمند ترین تعهدها ، مسئولیت ها و آرزوهای بزرگ بود و خود را با عشق وافر، مدیون خاک نخبه پرور دیار خود می دانست و جداً یک شهروند آرمانی بود .

اینجانب تردیدی ندارم که در آینده از این خطه مبارک یوسف های با عظمتی به سان ستاره های درخشان در آسمان فضل و دانش کشور خواهد درخشید در این خصوص به اهالی معظم استان مخصوصاً اهالی مکرم اردبیل تسلیت عرض می کنم و از ساحت عز ربوبی برای آن عزیز از دست رفته درجات اعلی، عنایات اسنی و تفضلات اغلی و برای بازماندگان خلفیت حضرت احدیت را مسالت دارم.

سید حسن عاملی
۱۵ شهریور ۱۴۰۱
۹صفر۱۴۴۴

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=7393

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید