تغییر سایز-+=

پیام تسلیت آیت الله عاملی در پی در گذشت استاد حاج اسماعیل خوش نویس

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ، آیت الله سید حسن عاملی در پی در گذشت استاد حاج اسماعیل خوش نویس پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

ای دریغا ای دریغا ای دریغ
کان چنان ماهی نهان شد زیر میغ

با نهایت تاسف، تاثر و تلهف اطلاع یافتیم مفسر بزرگ قرآن، ادیب توانا، معلم بزرگ معارف اسلامی، مجمع الفضائل، معدن المکارم ،نابغه بزرگ علمی استان، ستاره آسمان حریت، فخر جامعه معلمین، خادم بزرگ فرهنگی اردبیل، آرمانی ترین نماینده مجلس در دوره اول، عاشق با معرفت امام حسین حضرت استاد حاج اسماعیل خوش نویس قدس سره، در روز تاسوعای حسینی به ندای حضرت حق لبیک گفت و در جوار رحمت حق آرمید و استان را داغدار و تشنگان معارف حقه را محروم ساخت.

اینجانب ارتحال آن دریای مواج علم را برای خودم خسارت و محرومیتی جبران ناپذیر می دانم و تنها دل خوشی ما این است که تردیدی نداریم که در آینده از این خطه مبارک بزرگانی دیگر و شخصیت های علمی با عظمتی به سان ستاره های درخشان در آسمان فضل و دانش کشور خواهد درخشید.

در این خصوص به اهالی معظم استان مخصوصاً اهالی مکرم اردبیل تسلیت عرض می کنم و از ساحت عز ربوبی برای آن عزیز از دست رفته درجات اعلی، عنایات اسنی و تفضلات اغلی و برای بازماندگان خلفیت حضرت احدیت را مسالت دارم.

سید حسن عاملی
۹ محرم الحرام ۱۴۴۵ برابر با ۵ مرداد ماه 1402

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=13753

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید