تغییر سایز-+=

پیام تشکر امام جمعه اردبیل در خصوص مسابقات لیگ‌ ملت‌های والیبال جهان

نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خصوص مسابقات والیبال در پیامی از جوانان تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام تشکر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با حمد و سپاس به درگاه حضرت احدیت و درود بر ارواح طیبه شهداء، بر خود لازم می دانم به عنوان خادم استان از مسؤولین محترم استان و هم چنین از وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای دکتر سلطانی‌فر تشکر کنم که با اجراء مسابقات جهانی والیبال در اردبیل، نشاط و شادی و سرور و غرور و انبساط خاطر اهالی استان مخصوصا جوانان را فراهم نمودند و نام مفخم اردبیل کهن را به آنتن های ملی و جهانی بردند و نگاه بیش از یک میلیارد انسان در دنیا را به اردبیل به مصداق «بلدۀ طیبۀ و رب غفور» معطوف نمودند.

هم چنین از جوانان بسیار عزیزی که با حضور حماسی و مؤدبانه و آگاهانه و عفیفانه خود در استادیوم و خارج از استادیوم شرف و عزت برای استان و امیدواری برای تیم ملی درست کردند صمیمانه تشکر می کنم. ندای «ایران ، ایران» جوانان عزیز ما ندای عزت، صیانت و اقتدار بود و بالاخره تشکر ما از اعضای پر افتخار تیم ملی والیبال کشور است که غرور ملی و مقدس ملت ما را حفظ و کشور عزیز ما را صدرنشین کردند.

کشور ما و ملت ما و اعضای پر افتخار تیم های ملی ما و تمام قهرمانان ملی و دانشمندان و نخبگان علمی صدرنشین هستند و صدر نشین خواهند ماند. به امید آن که در آینده خاک پاک این استان میزبان حماسه های بزرگ ورزشی دیگر باشد.

سید حسن عاملی
سوم تیر ماه هزار و سیصد و نود و هشت

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=9597

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید