تغییر سایز-+=

پیام تشکر امام جمعه و استاندار اردبیل از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده مردم ‌استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور دریاوار و وحدت آفرین مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن که یقیناً، با درک صحیح شرایط حسّاس و مسائل روز منطقه‌ای و بین‌المللی انجام یافت سیل خروشان جمعیت را به اقیانوس بزرگ ملت ایران در بزرگداشت انقلاب اسلامی و پاسداشت دستاورد‌های بی‌نظیر آن، پیوند داد و صحنه‌های غرور آفرینی را به یادگار گذاشت.

آری، مشارکت پرشعور اهالی فهیم مناطق مختلف استان در جشن ملی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، چنان شکوه زیبایی آفرید که نه تنها در قلوب دوستداران ایران همیشه سربلند، بلکه در اذهان دشمنان قسم خورده آن نیز مانا و جاودانه خواهد ماند.

اینک در سالگرد طلیعه بهار پیروزی؛ اینجانبان، ضمن شکرگزاری به درگاه پروردگار متعال که یک سال دیگر از عمرمان را در عصر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داد از آحاد مردم مومن، انقلابی و غیرتمند استان که دیگربار وحدت ملی و انسجام اسلامی خویش را با افتخار و اقتدار تمام به نمایش گذاشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده، سعادت، سربلندی و بهروزی روز افزون همگان را از پیشگاه خداوند منان مسألت می‌نماییم».

سیدحسن عاملی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنامجو

استانداراردبیل

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=9611

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید