تغییر سایز-+=

پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت سالروز 26 مرداد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل به مناسبت گرامی داشت 26 مرداد سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه مشترکی صادر کردند .

متن پیام به شرح زیر است:

در قسمتی از این بیانیه آمده است : 26 مرداد یادآور بازگشت نخستین گروه از كاروان دلاوران دربند به میهن اسلامی  است که در تاریخ ایران زمین روز پرشكوه دیگری رقم خورد.
این روز سرآغاز تجلی عینی پیروزی رشادت ها و دلیرمردی های دلاور مردان و شیر زنانی شد كه هشت سال با تمام وجود از هستی خویش گذشتند و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و او را به زانو درآوردند.
ایران سرافراز به همت مردمان سخت كوشش ایستاده بر قله افتخار در امنیت و آسایش چون نگینی درخشان بر تارك خاورمیانه پرآشوب می‌درخشد و این چیزی نیست جز میراث گرانقدر شهیدان جاودان، جانبازان شكیبا، آزادگان سرافراز و همه زنان و مردانی كه همواره بیداردل به پاسداری و حراست از سرزمینشان همت گماشته‌اند.
در این روز با شكوه به احترام ایثار بی‌ نظیر دلاورانی كه سال ها در بند، مردانه ایستادند و سرافرازانه به میهن اسلامی  بازگشتند یاد، نام و حرمتشان را گرامی داشته و این پیروزی بزرگ را به تمامی خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان گرانقدر و آزادگان همیشه سرافراز تبریك گفته ، اقتدار جاویدان و عزت پا برجای ملت و جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت می نماییم .

سید حسن عاملی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنام جو

استاندار اردبیل

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=9510

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید