تغییر سایز-+=

پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل در خصوص تصویب منطقه آزاد تجاری

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اکبر بهنام جو استاندار اردبیل پیام مشترکی در خصوص تصویب منطقه آزاد تجاری صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تصویب ایجاد منطقه آزاد تجاری در استان اردبیل از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام در ماه رحمت و سالی که از سوی مقام عظمای ولایت به سال جهش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین شده است، اتفاق بسیار مبارکی است که می تواند با توسعه زیرساخت ها و رفع موانع روابط بین الملل، زمینه رونق و توسعه اقتصادی را با برقراری ارتباط تجاری و اقتصادی با دیگر دولت ها و ملت های دنیا به خصوص کشورهای حوزه قفقاز فراهم آورد.

رجای واثق داریم ایجاد منطقه آزاد تجاری در استان، زمینه های حضور سرمایه گذاران، تحقق جهش تولید، ایجاد اشتغال روزافزون، توسعه همه جانبه و تولید ثروت را برای فعالان اقتصادی، مردم منطقه و علی الخصوص جوانان این منطقه به ارمغان می آورد.

اینجانبان ضمن عرض تبریک به مردم استان، از همه عزیزانی که در طول این هشت سال اعم از نمایندگان مجلس، دولتمردان محلی و کشوری، نخبگان و فعالان مدنی و رسانه ای تلاش کردند تا این خواسته مهم مردم ولایتمدار استان در مجلس و در نهایت در مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح و تصویب شود، تشکر و قدردانی می نماییم.

سید حسن عاملی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنام جو
استاندار اردبیل

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=4259

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید