تغییر سایز-+=

کشور در مظلومیت بزرگ از توسعه باز نمانده است

آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در بازدید از ایستگاه راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: با توجه به حجم پیشرفت و  توسعه، آینده از آن کشور است و پروژه‌های تولیدی خوبی اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کشور در شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد، تصریح کرد: با این وجود عنصر مقاومت ما مردم است و مسئولان در سایه حمایت مردم به موفقیت دست می‌یابند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اجرای پروژه‌های بنیادی در اردبیل افزود: از جمله مهمترین پروژه‌ها راه‌آهن اردبیل-میانه است که در زمان دولت خاتمی کلید زده شد اما به دلیل بی‌توجهی برخی مسئولان پیشرفت مطلوب نداشت.

آیت الله عاملی با اشاره به وضعیت مطلوب فعلی این پروژه و تقدیر از استاندار اردبیل و پیمانکاران خواستار طرح وضعیت آن در تریبون امامان جمعه شهرهای اردبیل شد و گفت: نبود خط ریلی ضعف بزرگی برای اردبیل بود و جایگاه تاریخی و سیاسی این شهر به ویژه به عنوان مهد شکل‌گیری صفویه ایجاب می‌کند که اردبیل از راه‌آهن برخوردار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه در گذشته راه‌آهن اردبیل-پارس‌آباد فاقد توجیه عنوان می شد اما دیده می‌شود طرف آذری به دنبال ایجاد بندر خشک در شمال استان است، اظهار کرد: لازم است این پروژه نیز به همت مهندسان ایرانی عملیاتی شده و توسعه مطلوب و به حق استان رقم بخورد.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=10584

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید