تغییر سایز-+=

نباید آب شرب در صنعت شهرک و خارج شهرک  مورد استفاده قرار بگیرد‌

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ؛ فریبرز عباسی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با حضور در دفتر آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با ایشان دیدار کرد.

آیت الله عاملی در این دیدار ضمن با اهمیت دانستن حوزه آب و خاک در کشور، اتخاذ شیوه های جدید و نوین علمی را برای تولید و مصرف بهینه آب ضروری دانسته و نمونه های موفق جهانی و منطقه ای در این زمینه نظیر “آب شیرین کن ها”با استفاده از انرژی خورشیدی را مثال زدند.

آیت الله عاملی در ادامه اظهار داشت: با تمکن از آب نسبتاً شور که تمام شهرک صنعتی را فرا گرفته نباید آب شرب در صنعت شهرک و خارج شهرک  مورد استفاده قرار بگیرد‌.

وی همچنین بر تکمیل ۲۵ سدمعیشتی استان که نا تمام رها شده و به اندازه پایاب سد خدا آفرین بازدهی دارد تاکید کرد و معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی در این رابطه گفت: اعتبار ملی برای سدهای معیشتی درنظر گرفته نشده و باید با بودجه استانی تکمیل شود اما قول می دهیم که به اعتبار و حرمت حضرت آیت الله عاملی از محل اعتبارات خشک سالی کمک بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

آیت الله عاملی در پایان ضمن تاکید بر لزوم‌ اعمال حاکمیت توسط وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: درآمدهای قابل توجهی از قِبل تبدیل مرتع به زراعت نصیب افراد می شود چقدر شایسته بلکه ضروری است که در این تبدیل ها اختصاص بخشی از زمین به کشت کالاهای استراتژیک شرط گردد، در این مورد لازم است وزارت جهاد کشاورزی با اعمال حاکمیت و تدابیر لازم در جهت حفظ استقلال و عزت کشور نسبت به افزایش تولید کالاهای استراتژیک اقدام نماید.

لینک کوتاه :

darolershad.org/?p=4201

جدیدترین عناوین خبری

پربازدیدترین خبرها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

یک پاسخ ارائه کنید